Announcement

Collapse
No announcement yet.

Checking up on our Italian Community

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Checking up on our Italian Community

    Hello All,

    I wanted to drop by this forum and thank all of you for creating such an active and energetic forum. Based on the number of posts, the Italian Forum is the 3rd most popular! I also want to say thank you for your patience as we worked through those issues on the IDM feed. From the feedback as of late, it appears the new feed is working just great and the problems are hopefully behind us.

    Since the vast majority of us at eSignal only speak English, it's been a bit of a challenge ( to say the least!) to keep up with what's happening in this forum. In the future, if a problem is dragging on un-resolved, please post a message in one of the English forums or perhaps appoint a representative among you to contact eSignal Management directly and make sure we're aware of the outstanding issues.

    We have an email mechanism set-up to contact the eSignal Service Management team directly when issues aren't being resolved in a timely manner. You'll find the link at the very bottom of our Contact Us page.

    Thanks again for everyone's participation.

    Sincererly,
    Scott Johnson
    Vice President, Client Services
    eSignal (NYSE:IDC)

  • #2
    Re: Checking up on our Italian Community


    traduzione del post di Scott Jhonson

    BUONGIORNO A TUTTI.

    DESIDERO SOFFERMARMI UN ATTIMO QUI CON VOI E RINGRAZIARVI PER AVER DATO VITA AD UN FORUM COSI' CREATIVO E PROLIFICO .
    INFATTI SULLA BASE DEL NUMERO DEI "POSTS" QUELLO ITALIANO E' IL 3° IN TERMINI DI POPOLARITA'!!

    DESIDERO ANCHE RINGRAZIARVI PER LA PAZIENZA DIMOSTRATA NEL MENTRE LAVORAVAMO ALLA SOLUZIONE DEI PROBLEMI CHE AFFLIGGEVANO L'IDEM. DAGLI ULTIMIS FEED BACKS, IL NUOVO FEED STA COMPORTANDOSI PERFETTAMENTE E POSSIAMO CON FIDUCIA AFFERMARE CHE I PROBLEMI SONO STATI RISOLTI.

    MI AUGURO COMPRENDIATE CHE - POICHE' LA MAGGIORANZA DI NOI IN ESIGNAL PARLA UNICAMENTE INGLESE- E' UN PALLIDO EUFEMISMO ANCHE SOLO DIRE CHE CI è ASSAI DIFFICILE "SEGUIRVI" NEL COMPRENDERE CIO CHE ACCADE NEL VOSTRO FORUM ITALIANO.

    PER QUESTO MOTIVO, SE NEL FUTURO SI VERIFICASSSE IL PROTRARSI DI UN PROBLEMA TECNICO NEL TEMPO, VI RINGRAZIO SE VORRETE POSTARE UN MESSAGGIO IN UNO DEI FORUM IN LINGUA INGLESE O - ALTRIMENTI - INCARICARE UNA SORTA DI VOSTRO "RAPPRESENTATE" SCELTO TRA I PARTECIPANTI DEL FORUM ITALIANO, PER CONTATTARE DIRETTAMENTE IL MANAGEMENT DI ESIGNAL .
    CIO' CI PERMETTERA' DI ESSERE SICURAMENTE E TEMPESTIVAMENTE AL CORRENTE DEI PROBLEMI E DEGLI EVENTI.

    VORREI CHE SIATE A CONOSCENZA CHE è IN ESSSERE TRA L'ALTRO, UNA PROCEDURA VIA EMAIL CHE PERMETTE GLI UTENTI DI CONTATTARE L'eSIGNAL MANAGEMENT TEAM IN MANIERA DIRETTA ALLORCHE' LE DISFUNZIONI NON SIANO RISOLTE CON LA DOVUTA TEMPISTICA.

    TROVERETE TALE LINK AL FONDO DELLA NOSTRA PAGINA"CONTACT US "

    GRAZIE ANCORA PER LA PARTECIPAZIONE DI CIASCUNO DI VOI.

    SINCERELY
    SCOTT JOHNSON
    VICE PRESIDENT , CLIENT SERVICES
    eSignal (NYSE:IDC)
    Last edited by scorpios; 03-22-2004, 10:03 AM.
    Fabrizio L. Jorio Fili

    Fab & Chris FIBO & GEOMETRY

    Comment

    Working...
    X